Pivovar Zubr dovolí spotrebiteľom vytvoriť si vlastný bilbord

Přerovský pivovar Zubr v rámci letnej bilbordovej kampane priniesol facebookovú aplikáciu pre slovenský a český trh, ktorá umožňuje vytvorenie vlastného virtuálneho plagátu. 

Rovnako ako minulý rok, aj tento je hlavným posolstvom celej kampane zobrazenie "Zubr bojovníkov" dneška, ich každodenného života a boja. Kampaň vizuálne reprezentuje profesiu kynológa či záchranárov a sprevádza ju claim „V každom z vás je bojovník“, ktorý poukazuje na to, že bojovníka v sebe môže nájsť každý.

Prostredníctvom facebookovej aplikácii „Zubr billboard“ si môže každý vytvoriť svoj vlastný personalizovaný bilbord a prihlásiť ho do súťaže. Ešte pred tým, než sa používateľovi vygeneruje výsledná podoba súťažného bilbordu, uvidí súťažiaci špeciálne video z jeho fotenia, v ktorom sa spozná v úlohe Zubr bojovníka. Hlavnou výhrou je GPS navigácia či originálne cyklistické dresy. Súťaž trvá do 25. júla 2011 a vyhrajú bilbordy s najvyšším počtom nazbieraných bodov.

Zubr využil online prostredie a Facebook už vlani, tieto súčasti komunikácie však ešte nesúviseli s hlavnou offline kampaňou. „Minulý rok vstúpil pivovar Zubr do online prostredia po prvýkrát, preto sme sa v rámci online aktivít snažili so spotrebiteľom hlavne nadviazať kontakt a dostať ich na web a na Facebook. Na tento účel bola vytvorená špeciálna microsite www.zubrbojovnik.cz a zábavná aplikácia Zubr podpivníky na Facebooku,“ hovorí o vlaňajších aktivitách digital director z agentúry Comtech Marián Füry.

Ako ďalej pokračuje, aplikácia nemala priamu nadväznosť na prebiehajúcu offline kampaň, ale u používateľov vzbudila veľký ohlas a preto sa agentúra aj tento rok rozhodla podporiť online aktivity a koncepčne ich prepojiť s prebiehajúcou kampaňou ako celkom.

O komunikáciu Pivovaru Zubr sa postarala zlínska agentúra Comtech, ktorej pivovar patrí k dlhoročným klientom. Medzi ďalšie mediatypy okrem bilbordov a online komunikácie sa zaradili bigbordy, rádiové spoty a POS materiály. Cieľovkou kampane pre offline prostredie sú muži vo veku 35 +, pre online muži vo veku 18-34.

Pivovar Zubr dovolí spotrebiteľom vytvoriť si vlastný bilbord

Zdroj: Facebook

Vizitka kampane V každom z vás je bojovík pre Pivovar Zubr od Comtech

Kreatívny riaditeľ: Petr Vaněk

Art director: Jiří Pálka

Copywriter: Ondřej Zvolský

Account manager: Markéta Juříková

Použité médiá: Billboardy, bigboardy, radio, POS, online (mikrosite, Facebook)

Termín nasadenia: 1. 5. 2011

Cieľová skupina: Pro offline - 35+ muži, pro online 18-34 let