Ženský magazín Emma dostal ďalší špeciál

Spoločnosť 7 Plus uviedla na trh už druhý „spin-off“ k hlavnému ženskému magazínu Emma s názvom Emma Shopping. Magazín v rozsahu 100 plnofarebných strán sa v novinových stánkoch predáva samostatne za cenu 1,99 eura.

"V zahraničí sú časopisy s touto tematikou veľmi populárne a vznikajú nielen pre ženy, ale aj pre mužov. Vydavateľ reagoval na tento svetový trend," vysvetlila pre Mediálne.sk zastupujúca šéfredaktorka mesačníka Emma Alexandra Žilavá. 

Ženský magazín Emma dostal ďalší špeciál

Špeciál Emma Shopping vydavateľstvo charakterizuje ako manuál nakupovania, módnu bibliu a prieskum trhu v jednom. "Ponúka ženám prehľad, čo môžu dostať v obchodoch, aj návod, ako tieto veci kombinovať a vytvoriť si vlastný štýl. Nakoniec, vystihuje to claim Emma Shopping: Na dobré kúsky máme nos," dodala Žilavá.

Spoločnosť 7 Plus už tento rok vydala jeden špeciál magazínu Emma, v marci na trh uviedla titul Emma Svadba, ktorý sa predával za tri eurá.

"Zámerom vydavateľstva je priniesť čitateľkám rozšírené témy, o ktoré prejavili v časopise Emma záujem. Máme ambíciu vydať ďalší špeciál Emma Shopping aj v budúcom roku," uzavrela zastupujúca šéfredaktorka. Spoločnosť 7 Plus nevylúčila pokračovanie ani v prípade špeciálu Emma Svadba.

Konkurenčné vydavateľstvo Ringier Axel Springer Slovakia podobne ako Spoločnosť 7 Plus pri Emme pracuje so svojím hlavným brandom ženských mesačníkov Eva. Ten použilo pre nové pravidelné tituly.

Koncom roka 2009 vznikol magazín pre staršiu ženskú cieľovku Madam Eva, vlani zas mediálny dom použil značku pri rebrandingu mesačníka pre dievčatá In na Eva Girl!. Nová značka a repozicioning do lacnejšieho segmentu nepomohli – titul na jar zanikol.

Ženský magazín Emma dostal ďalší špeciál

Zdroj: Spoločnosť 7 Plus