Spoločnosť 7 Plus v marci uviedla na stánkoch „spin-off“ k hlavnému ženskému magazínu Emma – Emma Svadba. Magazín sa predával samostatne za cenu tri eurá.

Vydavateľstvo na Úrade priemyselného vlastníctva aktuálne požiadalo o registráciu názvu spolu s logom. Titul zatiaľ pravidelnú periodicitu nedostane, na stánkoch sa však nové vydanie pravdepodobne objaví.

„Myslíme si, že opodstatnenie vychádzať raz, prípadne dvakrát ročne určite má. Uvidíme, aký bude vývoj printového trhu, dopyt čitateľa a požiadavky inzerenta.  Toto sú všetko faktory, ktoré môžu do budúcna periodicitu ako takú ovplyvniť,“ uviedla pre Mediálne.sk generálna riaditeľka Spoločnosti 7 Plus Mirjana Hronová Sikimič.  

Špeciál Emma Svadba sa môže ešte vrátiť

V stánkoch sa dajú kúpiť viaceré prevažne zahraničné časopisy so svadobnou tematikou. K slovenským patrí napríklad Svadba, vychádzajúca dvakrát do roka.

Konkurenčné vydavateľstvo Ringier Axel Springer pripravilo v podobnom čase svadobný špeciál v rámci aprílové čísla mesačníka Eva.

Ringier podobne ako Spoločnosť 7 Plus pri Emme Svadba pracuje so svojím hlavným brandom ženských mesačníkov Eva. Ten použilo pre nové pravidelné tituly.

Koncom roka 2009 vznikol magazín pre staršiu ženskú cieľovku Madam Eva, vlani zas mediálny dom použil značku pri rebrandingu mesačníka pre dievčatá In na Eva Girl. Madam Eva si po poklese koncom roka 2010 v prvom tohtoročnom kvartáli opäť polepšila na priemerný predaj pod 18-tisíc výtlačkami. Eve Girl naopak nová značka a repozicioning do lacnejšieho segmentu nepomohli – titul na jar zanikol.