Stratu odôvodňuje vedenie spoločnosti v aktuálnej výročnej správe hlavne vysokými reklamnými výdavkami na nové printové tituly – vlani na jeseň Mafra spustila týždenník Téma aj mesačník Čarovné Slovensko.

Celkovo na inzerciu a reklamu vynaložila vlani Mafra o 28 percent viac ako rok predtým, uvádza sa v dokumente.

Firme ovládanej Andrejom Babišom poklesli tržby z hlavnej činnosti – predaja titulov a inzercie, naopak zvýšili sa tržby z eventov a ostatnej prevádzkovej činnosti.

Celkové príjmy klesli o takmer 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa