P. Vrábel tak de facto pracoval len na jednom vydaní časopisu o marketingu, reklame a médiách. Vo vydavateľstve končí z vlastného rozhodnutia.

„Stalo sa tak po zrelej úvahe, keď som časopisu, žiaľ, nemohol venovať toľko času, ako si zaslúži a potrebuje,“ uviedol pre Mediálne.sk. „Moje rozhodnutie odísť urýchlil aj komunikačný štandard a spôsob riadenia zo strany výkonného riaditeľa,“ dodal.

Ďalej sa chce venovať PR, kde pôsobí prostredníctvom svojej agentúry AM:PM. S Ecopressom spolupracoval ako externý autor už pred nástupom do Stratégií. V minulosti bol aj zástupcom šéfredaktora v Novom Čase.

Pre Stratégie ide o odchod tretieho šéfredaktora v tomto roku. Po aprílovom nástupe nového výkonného riaditeľa Vladimíra Mužíka odišiel z funkcie Čech Daniel Köppl, ktorý vlani založil vlastný časopis MarketingSalesMedia patriaci vydavateľstvu Empresa Media. V ňom sa stal následne riaditeľom redakcií a v apríli tohto roka generálnym riaditeľom.

Po Köpplovom odchode prevzala riadenie Stratégií dovtedajšia zástupkyňa šéfredaktora Miroslava Klempová. V Ecopresse však skončila v júni tohto roka a nastúpila na marketingové oddelenie TV Joj.

Dočasne po nej časopis viedla Petra Ševčíková, ktorá je v Ecopresse zároveň riaditeľkou HN magazines, divízie odborných titulov.

P. Vrábla angažoval Ecopress oficiálne k 1. septembru po tom, čo v lete predstavil aj novú šéfku eventov Máriu Baláž Gyuránovú či personálnu a projektovú manažérku Zuzanu Kuchtovú. Ecopress tiež posilňoval sales oddelenie pre online.

„Všetky personálne zmeny, ktoré vo vydavateľstve prebiehajú, smerujú k stabilizácii vydavateľstva ako aj k jeho ďalšiemu rozvoju,“ poznamenal vtedy V. Mužík.

Mediálne.sk oslovilo vydavateľstvo Ecopress.