Asociácia vydavateľov tlače spustila reklamnú kampaň, ktorá má upriamiť pozornosť firiem a agentúr na výhody inzercie v tlači. Na sérii vizuálov s tvárami mladých ľudí komunikuje asociácia viaceré posolstvá ako "Print najlepšie udrie do očí" či "Print zasiahne vždy presnejšie".
Kampaň zdôrazňuje aj výhody printu spolu s online svetom - posolstvami ako "Print a online sú najdôveryhodnejšie" a "Print je na čele riešení pre online biznis". Heslá sú na vizuáloch umiestnenė do akoby-roztrhnutých častí inzerátov, prekrývajúcich oči či ústa zobrazených ľudí.
Kampaň ďalej odkazuje na vlaňajší reprezentatívny prieskum agentúry GfK pre vydavateľov, ktorý zisťoval spotrebiteľské správanie s ohľadom na čítanie tlače a vnímanie printovej inzercie. Z prieskumu okrem iného vzišlo, že jeden výtlačok novín aj časopisov čítajú v priemere vyše štyria ľudia, prevažná väčšina z nich (80 až 90 percent) opakovane. To znamená aj opakované zhliadnutie inzerátov.
Reklama v printoch je v porovnaní s ostatnými mediatypmi tiež vnímaná ako najužitočnejšia. Kampaň pripravila reklamná agentúra Creative Department. Na pondelkovej titulke ju nasadil napríklad Nový Čas.
Celý prieskum GfK na stiahnutie tu.
Vizitka kampane
Creative Director: Simona Bubánová, Andrej Krátky
Strategy Director: Maroš Kemény
Copywriter: Igor Petrikovič
Art Director: Eva Odrášková
Foto: Matej Staško