Dražba online divízie vydavateľstva Mladá fronta sa skončila a cena sa vyšplhala na 15,8 miliónov korún. Dražbu vyhralo vydavateľstvo Internet Info, ktoré pred rokom kúpilo tiež 100 percentný podiel vo vydavateľstve IDG Czech Republic. V auguste sa novým produktovým riaditeľom Internet Info stal Erik Dvořák, bývalý šéf online divízie vydavateľstva Mladá fronta. Informuje o tom portál lupa.cz.

České vydavateľstvo Mladá fronta žiada o vyhlásenie konkurzu na svoj majetok
Ako píše portál, o vydavateľstvo mala záujem aj spoločnosť A 11. Ostatní záujemcovia chceli len niektoré zo serverov. Divízia obsahuje viaceré weby, napríklad Finance.cz, Hryzadarmo.sk, Softmania.sk či Euro.cz a ďalšie.
Do vydavateľstva patrí aj týždenník Euro a portál Euro.cz. Mladá fronta vydáva aj auto-moto a hobby magazíny, zdravotnícke časopisy, pre najmenšie deti časopis Bodky, magazín Mamičkin Bodky a časopis Bodka pre deti od šiestich rokov.