Uplynulý víkend zaznamenal prvenstvo zábavných programov RTVS, ale aj ďalšie zaujímavé momenty z rebríčkov sledovanosti. Pozrime sa na jednotlivé dni.
Skupina Markíza nad 30 percentami
Najsledovanejším nespravodajským programom sa v piatok stala zábavno-súťažná šou Čo ja viem, ktorá pritiahla pred televízne obrazovky 411-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+ a prekonala tak aj reality šou Farma (267-tisíc divákov).
Druhý súboj o diváka nastal však oveľa skôr a víťazom bol seriál Mama na prenájom II, ktorá dosiahla sledovanosť 375-tisíc divákov a za sebou nechala programy ako kulinársku šou Bez servítky (371-tisíc divákov) či vedomostný Duel (268-tisíc divákov).
V nespravodajskom rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov sa piatkovým víťazom stala šou Bez servítky s trhovým podielom 25,9 percenta. O niečo menej mala Mama na prenájom II s 24,7 percentami trhového podielu. Nad hranicu 20 percent sa dostali ešte aj relácia Reflex či kriminálny seriál Kobra 11 XXIV.
Úspech však mali programy ako Čo ja viem (18,1 percenta trhového podielu), Farma (16,7 percenta), Nákupné maniačky (16,8 percenta) či Rodinné prípady (19,1 percenta trhového podielu).
Skupina Markíza si v piatok pripísala 33,8-percentný celodenný trhový podiel, Joj Group mala 21,7 percenta, RTVS atakovala 11 percent a spravodajská TA3 získala 1,5 percenta.