Najsledovanejším štvrtkovým televíznym programom sa stal seriál Nemocnica. Televíziu Joj počas hlavného vysielacieho času sledovalo až 473-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Konkurenčná Televízia Markíza vysielala v tom čase seriál Výnimočná Nikol, ktorý si pozrelo 299-tisíc divákov, ale v rámci rebríčka obsadil až tretie miesto. Od druhého miesta, na ktorom je denná šou Bez servítky, delilo seriál len 11-tisíc divákov.
Nad hranicu 200-tisíc divákov sa dostal aj programy Na hrane (288-tisíc divákov), reality šou Farma (272-tisíc divákov), vedomostný kvíz Duel (248-tisíc divákov), Rodinné prípady (228-tisíc divákov) či relácia Reflex (227-tisíc divákov).
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku od 12 do 54 rokov zvolila televízny program, ktorý sa veľmi nelíšil od cieľovej skupiny 12+. Najsledovanejším nespravodajským programom zostal seriál Nemocnica s trhovým podielom 21,1 percenta.
Na druhé miesto sa dostala Výnimočná Nikol s 20,5-percentným trhovým podielom, ale šou Bez servítky získala jednoznačne najvyšší trhový podiel z top desiatky, a to až 27 percent.
O niečo menej získala reality šou Farma, teda 24,1 percenta a 26,8 percenta a nad 20 percent sa dostala už len relácia Reflex.
Celkovo sa skupina Markíza drží nad 30 percentami trhového podielu, skupina Joj si polepšila na 25,9 percenta, ako aj skupina verejnoprávnej RTVS na 10,9 percenta a spravodajská TA3 na 1,4 percenta.