Stredajším najsledovanejším televíznym programom boli Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život. Televíziu Markíza v tom čase sledovalo až 383-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Televízia Joj sa snažila počas hlavného vysielacieho času zaujať divákov ďalšími epizódami seriálu Kriminálka Kraj, ktoré sledovalo najskôr 333-tisíc divákov a potom 271-tisíc divákov. Pomerne úspešná bola aj denná šou Bez servítky, ktorú si nenechalo ujsť 280-tisíc divákov.
Do najlepšej desiatky programov sa dostali aj vedomostný kvíz Duel (255-tisíc divákov) a detektívny film z francúzskeho cyklu Vraždy na Mont-Saint-Michel (250-tisíc divákov), ktoré sa vysielali na obrazovkách verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS).
Podobnú skladbu televíznych programov má aj nespravodajský rebríček obchodne dôležitej cieľovej skupiny vo veku od 12 do 54 rokov.
Extrémne premeny Slovensko - Druhá šanca na život získali v rámci najlepšej desiatky najvyšší trhový podiel, a to až 28,9 percenta. Kriminálke kraj sa postupne ušlo 16,2 percenta a 15,9 percenta, ale šou Bez servítky sa môže pochváliť až 24,4-percentným trhovým podielom.
Nad desať percent sa dostal aj kvíz Duel, ale Vraždy na Mont-Saint-Michel získali len 7,5 percenta.
Celkovo si skupina Markíza polepšila na úroveň 34,6 percenta, skupina Joj na 24,1 percenta, skupina RTVS presiahla 8 percent a spravodajská TA3 len 1,2 percenta trhového podielu.