Úspech zožal Dunaj, k vašim službám
Utorkovým najsledovanejším nespravodajským programom bol seriál Dunaj, k vašim službám. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 474-tisíc divákov. V rovnakom vysielacom čase sledovalo na Jojke seriál Nemocnica o 40-tisíc ľudí menej.
Na tretej priečke sa umiestnil seriál Mama na prenájom, ktorý si nenechalo ujsť 424-tisíc divákov. Kulinárska šou Bez servítky získala 375-tisícovú sledovanosť. Top 5 najúspešnejších nespravodajských programov dopĺňa vedomostná súťaž Duel, ktorú si pozrelo 271-tisíc divákov.
V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnil seriál Dunaj, k vašim službám s trhovým podielom 25,2 percenta. Mama na prenájom, ktorá v sledovanosti skončila na druhom mieste, získala v trhovom podiele o takmer 4 percentá viac.
Seriál Nemocnica bol tretí so ziskom 21,4 percenta trhového podielu. Rebríček top 5 uzatvárajú kulinárska šou Bez servítky s 24,4-percentným trhovým podielom a seriál Policie Modrava s trhovým podielom 21,6 percenta.
Markíza Group v utorok získala 33,5 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group dosiahla takmer 23,9 percent, RTVS skončila tesne pod 11 percentami a spravodajská TA3 mala 1,6 percenta trhového podielu.