V pondelok obsadil vrchol rebríčka sledovanosti markizácky seriál Mama na prenájom. V cieľovej skupine 12+ prilákal k televíznym obrazovkám 429-tisíc divákov. Klamstvu na dosiahnutie prvststva v rebríčku chýbalo iba tritisíc sledujúcich. Na treťom mieste skončila kulinárska šou Bez servítky, ktorú si pozrelo 372-tisíc divákov.

Štvrtá priečka patrila jojkárskemu seriálu Hranica, ktorý v hlavnom vysielacom čase prilákal pred televízne obrazovky 283-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa vedomostná súťaž Duel na RTVS. Nenechalo si ju újsť 263-tisíc divákov.

Na spodných priečkach v rebríčka pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov nastala zmena. Najvyššie sa umiestnil seriál Mama na prenájom s trhovým podielom 28,9 percenta. Klamstvo si z koláča trhového podielu ukrojilo 23,1 percenta.

Aj keď sa kulinárska šou Bez servítky v rebríčku vyšplhala na tretiu priečku, jej trhový podiel bol o takmer 2 percentá vyšší ako získal krimiseriál na Markíze. Seriál Hranica si z trhového podielu vyslúžil iba 14,8 percenta. Top päť uzatvára manazín Reflex, ktorý získal 21,7 percenta trhového podielu.

Markíza Group si v pondelok vyslúžila 31,9 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group získala 23 percenta, RTVS skončila nad 12 percentami a spravodajská TA3 mala 1,5 percenta trhového podielu.