Najsledovanejšou nespravodajskou reláciou za posledné tri dni sa stala šou Bez servítky z produkcie Televízie JOJ. Vyšší celkový trhový podiel však zaznamenala spravodajská Televízia TA3, ktorý stúpol z hodnôt 0,9 percenta až 1,2 percenta z minulého víkendu až na hodnotu 6,1 percenta zo štvrtku, keď Rusko zaútočilo na Ukrajinu.
Hranica tesne ped Oteckami
Piatkové vysielanie celkovo ovládli Televízne noviny Televízie Markíza, ktoré si pozrelo 275-tisíc ľudí s trhovým podielom 25 percent. Jednotkou medzi nespravodajskými reláciami sa stala už spomínaná šou Bez servítky, ktorú vysielala Televízia JOJ. Pozrelo si ju 249-tisíc ľudí s trhovým podielom 26,8 percenta.
Druhé miesto obsadila šou Milujem Slovensko z verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska (RTVS). Kanál Jednotka si počas hlavného vysielacieho času pustilo 203-tisíc divákov s trhovým podielom 17,7 percenta.
Do top trojky sa dostal aj jojkársky seriál Hranica, ktorý si pustilo o 4-tisíc divákov viac, ako získal markizácky seriál Oteckovia so sledovanosťou 172-tisíc ľudí.
Dve úspešné relácie RTVS
Film Harry Potter a Dary smrti obsadil prvú priečku denného rebríčka nespravodajských relácií v sobotu, keď si ho pozrelo 181-tisíc divákov s trhovým podielom 17,9 percenta. Najsledovanejším spravodajským programom sa prekvapivo stalo vysielanie Počasia z produkcie TV Markíza, ktorý sledovalo 304-tisíc ľudí s trhovým podielom 27,5 percenta. O niečo vyšší trhový podiel mali Televízne noviny, ktoré si pozrelo 302-tisíc divákov.
Medzi úspešné nespravodajské programy sa dostali aj dve relácie verejnoprávnej RTVS, a to kvíz Záhady tela so sledovanosťou 163-tisíc divákov a talkšou Neskoro večer si pozrelo 149-tisíc divákov.
Na telo medzi najlepšími
Relácia Nové bývanie z TV JOJ sa opäť dostala medzi najúspešnejšie nedeľné nespravodajské relácie. Pred televízne obrazovky prilákala 229-tisíc divákov s trhovým podielom 22,3 percenta.
Na druhé miesto sa dostal seriál Priznanie verejnoprávnej RTVS so sledovanosťou 216-tisíc ľudí a trhovým podielom 17,9 percenta. Úspešnou sa stala aj politická relácia Na telo, TV Markíza si pozrelo po obede až 196-tisíc ľudí.