Politické diskusie

Medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ sa najvyššie umiestnil seriál Čas nádejí, ktorý si pozrelo viac ako pol milióna divákov. Na telo videlo 469-tisíc ľudí.

Nové bývanie prilákalo k televíznym obrazovkám 420-tisíc ľudí. Vysoko sa v rebríčku umiestnila aj relácia O 5 minút 12 (391-tisíc) a film Klan Gucci, ktorý sledovalo 257-tisíc divákov.

Najvyššie sa v kategórii 13 až 55 umiestnilo Na telo. Získalo 29,4 percenta trhového podielu. Nasledoval seriál Čas nádejí s 18,9 percentami trhového podielu a Nové bývanie s 21,6-percentami.

John Wick 3 si z koláča trhového podielu ukrojil 19 percent a Klan Gucci 19,2 percenta.

Za celý deň získala Skupina Markíza 29,2 percenta trhového podielu, Joj Group mala 26,3 percent, RTVS mala 14 percent a spravodajská TA3 1,6 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

HILVERSUM, NETHERLANDS - FEBRUARY 06, 2014: Social media are trending and both business as consumer are using it for information sharing and networking.
Neprehliadnite

Slováci na sociálnych sieťach v roku 2023: Seniorov nájdete na Facebooku, mladých aj na TikToku