Reklamy na sociálnych sieťach spoločnosti Meta Platforms zaznamenali vďaka zapojeniu umelej inteligencie zvýšenie návratnosti výdavkov v priemere o 32 percent.

V rozhovore s agentúrou Bloomberg to na Svetovom ekonomickom fóre v Davose povedala Nicola Mendelsohnová, ktorá vo firme vedie tím Global Business Group.

Mendelsohnová uviedla, že zo reklamy využívajúcej AI znížili výdavky pri získavaní klientov a zákazníkov približne o 17 percent. Výrazne podľa nej tiež uľahčili proces tvorby kampaní.

Spoločnosť Meta vlani pre inzerentov zaviedla nástroje generatívnej AI s funkciami, ktoré umožňujú rýchlejšie vytvárať obrázky a texty a odhadovať úspešnosť reklám.

Agentúra Bloomberg tento krok spája s širším úsilím firmy zlepšiť výkonnosť a kompenzovať stratu údajov o cielení reklamy, o ktorú Meta prišla po zmenách ochrany osobných údajov spoločnosti Apple.

Ďalšie dôležité správy

Sheryl Sandbergová.
Neprehliadnite

Sheryl Sandbergová po 12 rokoch skončí v správnej rade firmy Meta Platforms