Nájdete nás na Google News, kliknite Sledovať.
K Dunaju a Sľubu si upevňuje svoju pozíciu aj najnovší prírastok – Vina. Po treťom týždni vo vysielaní sa jej výkon začína stabilizovať na nadpriemerných hodnotách. V pondelkovom rebríčku sa však stal najsledovanejším programom na celom trhu podvečerný Sľub, a to v oboch hlavných cieľových skupinách. V cieľovej skupine 14-56 obsadila druhé miesto spravodajská relácia Televízne noviny. Zahanbiť sa však nenechal ani strhujúci kriminálno-dramatický seriál Vina, ktorému patrilo jasné víťazstvo v čase po 20:30.
Sľub si na konto pripísal rating 8,7 % a nadpriemerný trhový podiel 32,6 %. Bez servítky na Jojke výrazne zaostalo s trhovým podielom iba 15,6 %. Sľub zároveň porazil aj všetky konkurenčné prime-time programy vrátane večerného seriálu Ranč. Ten celkovo sledovalo 360-tisíc. Je to tretí pondelok za sebou, keď Ranč klesol pod 400-tisícovú hranicu veľkosti publika.
Sľub celkovo pozeralo 506-tisíc divákov starších ako 12 rokov a zároveň jubilejný desiaty raz pokoril magickú hranicu pol milióna divákov v univerzálnej cieľovej skupine.
Televízne noviny obsadili v komerčnej cieľovej skupine 14-56 druhé miesto, keď suverénne zvíťazili so skvelým ratingom 8 % a trhovým podielom 27,2 %. Jojkárske spravodajské relácie zaznamenali podiel na na trhu 17,5 % (Krimi) a 15,1 % (Noviny TV Joj. Celkovo si večerné spravodajstvo Markízy nenechalo ujsť 462-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, Krimi mali 379-tisíc a Noviny TV Joj 361-tisíc divákov.
V čase po 20:30 sa prvou diváckou voľbou stala tretia epizóda kriminálno-dramatického seriálu Vina. V pondelkovom rebríčku sledovanosti mu patrila tretia priečka, keď zaznamenal rating 7,6 % a trhový podiel 25,7 % v cieľovej skupine 14-56. Tretia epizóda pritiahla k obrazovkám 422-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Na porovnanie, prvá epizóda Viny v cieľovej skupine 14-56 zaznamenala až 9,3 % sledovanosť s 29,5 % podielom na trhu. Celkovo si ju pozrelo 496-tisíc divákov. Druhá epizóda dosiahla rating 7,5 % a trhový podiel 25,1 %, celkovo ju sledovalo 437-tisíc divákov.
Na Markíze si ďalší rekord na konto pripísalo Teleráno. V cieľovej skupine 14-56 zaznamenalo pondelkové vydanie rating až 2,1 %, ktorý je najvyšší od 27. marca 2020, a zároveň aj druhý najvyšší tohtoročný trhový podiel 37,5 %.

Jojka čoskoro príde o Ranč. Toto ho nahradí, poznáme dátum premiéry

Markíza nepoľavuje: Vieme, kedy odštartuje desiata séria Dunaja

Kovačič po odchode z Markízy nezaháľa: Nová tvár v jeho projekte!
