V pondelok Netflix na oficiálnom účte na Twitteri informoval, že za štyri dni si aspoň prvú epizódu poslednej série seriálu pozrelo 40,7 milióna domácností po celom svete. Je to vyššia sledovanosť, než mal dosiaľ akýkoľvek pôvodný program tejto internetovej „televízie“ za rovnaké obdobie.
Služba tiež dodala, že 18,2 milióna domácností si už stihlo pozrieť celú tretiu sériu. Netflix pojmom „domácnosti“ označuje kontá, teda počet platiacich používateľov. Jedno konto je však možné zdielať na viacerých zariadeniach.
The Hollywood Reporter približuje, že spoločnosť do štatistík zahŕňa tých divákov, ktorí si pozreli aspoň 70 percent z jednej epizódy aktuálnej série.
Rekordnú sledovanosť z celej originálnej tvorby Netflixu
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?