Televízia Z avizuje po reštarte 88 percent vysielania vyplneného programami a zvyšok vykrytý doplnkovým vysielaním. V podieloch programových typov ráta najmä s publicistikou, ktorá má predstavovať 31 percent obsahu. Devätnásť percent patrí dokumentárnym programom, 15 percent dramatickým.
„Po personálnej a programovej reštrukturalizácii sa divák môže tešiť na vzdelávacie a náučné programy, dokumentárne filmy z oblastí regiónov, histórie Slovenska i celého sveta. Vysielaciu štruktúru budú tvoriť aj zábavné, detské i športové programy,“ informoval marketingový riaditeľ televízie Andrej Chyba.
Televízia aktualizovala aj svoju webovú stránku, ktorá ešte neponúka konkrétnu programovú štruktúru, predstavuje však relácie, ktoré by sa mali objaviť vo vysielaní stanice.
Medzi formátmi sú napríklad cestopis Naše Slovensko, lifestylová desaťminútovka Čas pre dámy, realitný servis Chcem nový dom, kultúrny magazín Cooltura, tanečnú súťaž Dance it!, sumár kreatívnych reklám Najlepšie virály a ďalšie.
Riaditeľom televízie podľa A. Chybu zostáva naďalej Petr Komínek. Ten je podľa obchodného registra stále aj konateľom eseročky Zoe Media, držiteľa licencie na vysielanie Televízie Z, no majiteľom spoločnosti je cez vstup do Zoe Media od decembra minulého roka iná firma – Media Servis. Má rovnaké sídlo ako Zoe Media –v Bratislave na Kominárskej ulici – a má za ňou stáť skupina podnikateľov.
Kto sú noví investori, televízia doteraz nešpecifikovala. Programovým riaditeľom po relaunchi stanice je Miroslav Béreš.
Televízia Z pôvodne spúšťala vysielanie vlani 7. mája, Zoe Media sa pri vstupe na mediálny trh uchádzala najprv o iný subjekt – Západoslovenskú televíziu. Obchod sa napokon nedokončil a obe strany začali viesť komplikovaný spor.
Zoe Media v tom čase spustila vlastnú Televíziu Z, z nej niekoľko týždňov po začiatku vysielania odišiel programový riaditeľ Peter Brožík, po ňom vo funkcii skončil aj šéf spravodajskej redakcie Ľubomír Karásek a televízia prestala vysielať spravodajstvo. O ekonomických problémoch hovoril vtedy aj samotný P. Komínek, ktorý tým vysvetľoval, prečo spravodajstvo televízia nevyrába. Vo vysielaní prevažovali reprízy a v decembri napokon stanica vysielanie vypla.
Ešte pred štartom Televízie Z pritom avizovala Zoe Media aj prípravu ďalšej stanice – kresťanskej TV Zoe. Z plánov napokon zišlo.
Po výmene vlastníka avizoval vysielateľ, že práve existujúca Televízia Z sa prioritne zameria na kresťanský obsah, zámer ale napokon korigoval. Televízia Z oznámila, že bude pokračovať v plnoformátovom obsahu a novou programovou štruktúrou, čo sa aktuálne realizuje.
Stanica aktuálne počíta so šírením v DVB-T cez regionálne vysielače spoločnosti Avis, lokálnu televíziu Magio od Slovak Telekomu, ako aj cez ponuku Antik Telecomu a Swanu. Živé vysielanie je tiež dostupné na webe.