Jednotka bola počas pôvodného seriálu v 12+ trhovým lídrom s podielom 21,2 percenta. Markízu počas večerného filmu Sherlock Holmes: Hra tieňov sledovalo 345-tisíc divákov (17,4 %), Ošetrovateľa na Joj 398-tisíc (18,4 %).

V komerčnej cieľovke 12 – 54 bola lídrom Joj, ktorú uprednostnilo 297-tisíc mladších divákov (22,7 %). Markízu sledovalo 279-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (23,2 %), Jednotku 173-tisíc (12,3 %).

Celkovo najsledovanejšou reláciou nedele, ale aj piatka a soboty, boli Televízne noviny Markízy, ktoré videlo v posledný deň víkendu 830-tisíc divákov (36,6 %), z toho 474-tisíc v 12 – 54 (36,9 %).

V sobotu sa RTVS mohla tešiť aj z ďalšieho doterajšieho maxima, a to v prípade formátu Nečakané stretnutia vysielaného o 20:20. Ten sledovalo 375-tisíc divákov pri podiele 17,4 percenta v univerzálnej cieľovke. Na maximá predchodcu Pošta pre teba to však zatiaľ nestačí.

V 12+ bola Jednotka s Nečakanými stretnutiami trhovou dvojkou, v komerčnej cieľovke trojkou. Lídrom bola Markíza s filmom Dospeláci. Videlo ho 351-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54 (share 29,2 %) a 425-tisíc celkovo (20,8 %).

Snímku Na odstrel uprednostnilo po 20:30 na Joj 176-tisíc mladších divákov (15,4 %) a 285-tisíc v univerzálnej cieľovke (15 %).

RTVS v tlačovej správe vyzdvihla aj výkon svojho podvečerného magazínu Postav dom, zasaď strom, ktorý 24. januára zaznamenal historicky najlepšie čísla. Ostatné vydanie sledovalo 310-tisíc divákov, share v 12+ dosiahol 19,2 percenta.

Piatkový prime-time takisto patril Markíze vďaka filmu Harry Potter a Ohnivá čaša, ktorý sledovalo 257-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,3 %). Dvojkou bola Joj s dvojporciou akvizičného seriálu Profesionál, videlo ho 169-tisíc mladších divákov (14,5 %), respektíve 149-tisíc (14,9 %) v prípade druhej časti.

Film Colette si na Jednotke v piatok po 20:20 zvolilo 275-tisíc divákov z univerzálnej cieľovky (13,9 %), z toho bolo 147-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (13 %). Markíza mala v 12+ počas filmu trvajúceho do pol dvanástej podľa peoplemtrov 303-tisíc divákov (17,7 %), Joj počas dvoch dielov Profesionála v priemere 302-tisíc (16,4 %).