Na porovnanie, seriál Kolonáda vlani v nedeľnom slote štartoval so 440-tisíc divákmi. Trhový podiel druhej epizódy Tajných životov dosiahol 21,2 percenta.

Na premiérový seriál RTVS nestačila v hlavnom vysielacom čase Markíza ani Joj. Film Asterix a Obelix v službách jej veličenstva sledovalo na Markíze 377-tisíc divákov pri podiele 17,3 percenta, 21 Jump Street na Joj 372-tisíc pri podiele 16,7 percenta.

V komerčnej cieľovke 12 – 54 bola tesným lídrom Markíza, keď Asterixa uprednostnilo 298-tisíc divákov (22,3 %), ponuku Joj 286-tisíc divákov (21,1 %). Tajné životy u mladšieho publika mali share 13,2 percenta a priazeň 183-tisíc divákov.

Nový seriál mal v oboch hlavných cieľovkách lepšie čísla ako pri štarte 1. januára. Na Nový rok videlo Tajné životy 394-tisíc divákov, z toho 127-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov.

Najsledovanejším programom nedele boli Televízne noviny na Markíze, ktoré si nenechalo ujsť 464-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (36,7 %) a 825-tisíc celkovo (37,1 %). Hlavná spravodajská relácia Markízy si pozíciu jednotky držala aj v sobotu a piatok.

Sobotný filmový výber však večer vyšiel viac Joj, ktorá nasadila snímku Denník princeznej 2: Kráľovské povinnosti. Film sledovalo 258-tisíc divákov v komerčnej cieľovke pri podiele 19,9 percenta, Najsilnejšie puto na Markíze 246-tisíc (18,9 %).

Jednotke v 12 - 54 patrilo miesto trhovej štvorky, premiéru novinky Nečakané stretnutia, nástupcu Pošty pre teba, predstihol film na stanici Plus Útok na Spojené štáty. Ten mal rating 3,2 percenta, kým Nečakané stretnutie 2,5.

V 12+ patrilo Jednotke miesto trhovej trojky, s komerčnými stanicami však zohrala oveľa vyrovnanejší súboj. Nečakané stretnutia videlo v univerzálnej cieľovke 358-tisíc divákov, share dosiahol 16 percent. Film na Joj sledovalo celkovo 387-tisíc divákov (17,9 %), snímku na Markíze 369-tisíc (17,1 %). Pošta pre teba v 12+ dokázala často ponuku komerčných staníc zdolávať. 

Aj piatkový večer bol v 12+ značne vyrovnaný. Po 20:30 tesne vyhrala Joj s Denníkom princeznej, ktorý sledovalo 342-tisíc divákov (15,6 %). Film 3:10: Vlak do Yumy na Jednotke videlo 339-tisíc divákov (15,2 %), snímku Harry Potter a Kameň mudrcov na Markíze 312-tisíc (15,3 %).

V komerčnej cieľovke však bolo rozloženie síl celkom opačné – lídrom bola Markíza s 262-tisícmi divákov vo veku 12 – 54 (20,9 %), druhá Joj so 195-tisíc divákmi (14,6 %) a Jednotka tretia so 152-tisíc divákmi (11,3 %).

Vysoko nadpriemerné čísla mala v piatok aj Dvojka vďaka priamemu prenosu z hokejových MS do 20 rokov. Štvrťfinále medzi mladými Slovákmi a Čechmi sledovalo najviac ľudí v druhej tretine štartujúcej krátko pred polnocou, keď malo druhý kanál RTVS zapnutý 342-tisíc divákov, z toho 228-tisíc z komerčnej cieľovky. Dvojka mala v nočnom slote vďaka tomu u mladých podiel 31,8 percenta.