Vo štvorici po Slovensku ponúka Markíza na Voyo.sk bezplatne

Letný formát televízie Markíza Vo štvorici po Slovensku si môžu pozrieť aj neplatiaci používatelia jej video-on-demand platformy Voyo.sk. Jedinou prekážkou k "najväčšej cestovateľskej zábavnej šou" na internete je povinná registrácia.

„Vyplýva to z licenčnej zmluvy, ako aj zo skutočnosti, že projekt je spolufinancovaný zo zdrojov Európskej únie,“ vysvetlil pre Mediálne.sk PR manažér TV Markíza Gabriel Bocko. „Vo štvorici po Slovensku je zatiaľ jediný nespoplatnený program na Voyo.sk,“ dodal.

Do výroby Vo štvorici po Slovensku investovala štátna Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) 420-tisíc eur bez DPH, ďalších 40-tisíc pridala produkčná spoločnosť Noemo, ktorá patrí manželom Beáte a Danielovi Danglovcom.

Vo štvorici po Slovensku ponúka Markíza na Voyo.sk bezplatne
Zdroj: Tibor Geci

Zdroj: TV Markíza

Šou je postavená na tvárach hercov známych z improvizačnej šou Partička - Jurajovi Kemkovi, Lukášovi Latinákovi, Róbertovi Jakabovi a Mariánovi Miezgovi, ktorí putujú po Slovensku a zažívajú rôzne príhody, prekvapenia a kuriózne situácie. Jednotlivé miesta, ktoré podľa plánu cesty navštívia, vytipovali tvorcovia v spolupráci so SACR, aby tak spropagovali Slovensko od najzápadnejšieho až po najvýchodnejší kút.

Vo štvorici po Slovensku ponúka Markíza na Voyo.sk bezplatne

Prvé vydanie Vo štvorici po Slovensku si uplynulú sobotu so začiatkom okolo 22:40 pozrelo vysoko nadpriemerných 37,8 % divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12-54. Pomohol mu nábeh po absolútnom finále úspešnej druhej série reality šou Farma. Aktuálny sezónny priemer trhového lídra je 27,7 % v 12-54.

Vo štvorici po Slovensku plánovala Markíza pôvodne nasadiť do pondelkového prime-time, kde by však formátu hrozila silná konkurencia v podobe šou Extrémne rodiny na Joj. Napokon reláciu operatívne presunula na sobotu do výrazne neskoršieho vysielacieho času.