Prvý augustový víkend ponúkol slovenskému televíznemu divákovi nielen viaceré zábavné šou, ale aj zaujímavé relácie, filmové komédie či kriminálne seriály. Ktoré však patrili k tým najsledovanejším?  

Prvé miesto pre francúzsku komédiu

Miesta v najlepšej trojici programov si rozdelili komerčné televízie Joj a Markíza a aj verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska. Prvé miesto však získala francúzska komédia Ibiza, ktorá priniesla Jojke 221-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Druhé miesto obsadila šou Milujem Slovensko so 194-tisícmi divákov a tretie patrilo epizóde Rodinných prípadov so 184-tisícmi divákov.  

Nad 150-tisíc divákov zaujali relácia Reflex či kulinárska šou Bez servítky, ktoré doplnili miesta v top päťke. 

Francúzska komédia Ibiza prilákala pred televízne obrazovky aj divákov z cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov so ziskom 18,6-percentného trhového podielu. O niečo viac (20,6 percenta) však mali Rodinné prípady, ale konkurencia v podobe filmu Kameňák 2 si ukrojila len 12,1-percentný trhový podiel.  

Svoje miesto v top päťke má aj relácia Reflex s 19 percentami trhového podielu a aj šou Milujem Slovensko s 10,1 percentami trhového podielu. 

Najviac sa v piatok darilo skupine Markíza, ktorá za celý deň získala 29,4 percenta, za ňou nasleduje Joj Group s takmer 20 percentami, RTVS bola pod desiatimi percentami a spravodajská televízia TA3 si vyslúžila 1,2 percentá trhového podielu.