Krimiseriál Špecialisti, ktorý vo štvrtok vysielala Televízia Markíza, sa stal najsledovanejším programom vďaka 279-tisícom divákom z cieľovej skupiny 12+. V rovnakom čase Inkognito vysielané na Jojke obsadilo v rebríčku tretie miesto s 224-tisícmi divákov. Dvojkou v rebríčku bola Policie Modrava s 245-tisícmi ľudí.
Relácia S úsmevom po Slovensku, ktorú vysielal Rozhlas a televízia Slovenska získala 175-tisíc divákov, vďaka čomu sa umiestnila na štvrtej priečke. Top päť nasledovanejších nespravodajských programov uzatvárajú Rodinné prípady. K televíznym obrazovkám prilákali 174-tisíc ľudí.
Divácky najúspešnejšie televízne programy ukázal aj rebríček obchodne dôležitej cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov. Najvyššie sa umiestnil seriál Špecialisti. Vyslúžil si 18,2 percenta trhového podielu. Za ním skončila Policie Modrava, ktorá si z koláča trhového podielu ukrojila 18,8 percenta.
Rodinné prípady získali 18,6 percent trhového podielu. Rodinné prípady, ktoré sa umiestnili na štvrtom mieste, mali najvyšší trhový podiel dňa (35,1 percenta). Top najsledovanejších nespravodajských programov dopĺňa relácia S úsmevom po Slovensku so ziskom 9,8 percenta trhového podielu.
Skupina Markíza vyskočila vo štvrtok nad 31 percent celodenného trhového podielu, Joj Group mala 18,4 percenta, RTVS patrilo 11,5 percenta a TA3 získala 1,4 percenta trhového podielu.
Ďalšie správy na Mediálne.sk
