Slováci majú jasno v tom, čo chcú sledovať počas podvečerov. Utorkový Sľub má na konte nový rekord. Retro seriál Jojku rozmetal na márne kúsky, jej šou Bez servítky uhrala podpriemernú sledovanosť a nepomohol jej ani návrat expolitika Richarda Sulíka.

Na tento návrat do Dunaja diváci dlho čakali: Markíza je k tejto postave mimoriadne krutá
Sľub sa stal v oboch hlavných cieľových skupinách stal jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 14-56 dosiahol doposiaľ absolútne najvyšší trhový podiel a zároveň druhý najlepší výkon tohto diváckeho megahitu. Zaznamenal až 9,4 % sledovanosť s 39,6 % trhovým podielom. Takúto úroveň atakovali Oteckovia pred piatimi rokmi v čase ich najväčšej slávy. Pre Markízu je to masívny úspech. Kuchárska reality šou Bez servítky sa v tejto cieľovej skupine musela zmieriť s podpriemernou, iba 2,8 % sledovanosťou a 11,9 % podielom na trhu.
Sľub si celkovo pozrelo až 536-tisíc divákov, pričom Bez servítky iba 214-tisíc divákov v cieľovej skupine 12+. Sľub dokonca prekonal aj prime-timový Dunaj, ktorého utorková epizóda v cieľovej skupine 14-56 zaznamenala až 8,2 % sledovanosť s 30,3 % trhovým podielom. Celkovo si Dunaj pozrelo až 531-tisíc divákov.
Richard Sulík tento týždeň opäť súťaží v obľúbenej kuchárskej šou Bez servítky. Po januárovom úspechu, keď jeho účinkovanie pritiahlo k obrazovkám Jojky státisíce divákov, prijal ešte náročnejšiu výzvu. Tentokrát sa postaví proti profesionálnym šéfkuchárom a preverí svoje kulinárske schopnosti na úplne inej úrovni. Sily si zmeria s elitnými kuchármi Michalom Košíkom, Danielom Melicharíkom, Romanom Kukumbergom a finalistkou MasterChef Adrianou Ihringovou.
Týždeň odštartoval šéfkuchár Roman Kukumberg. Prvá epizóda s kuchárskymi elitami a expolitikom však neprilákala toľko divákov ako pri Sulíkovom debute. Pondelková epizóda prilákala k obrazovke Jojky 227-tisíc divákov.
Sľub si pripísal v tento deň na konto rating 9,0 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 36,1 %. v obchodnej cieľovej skupine. Konkurenčná šou Bez servítky na TV Joj dramaticky zaostala, keď získala v rovnakej cieľovej skupine sledovanosť iba 3 % a trhový podiel 12,2 %. Oproti pondelku sa Bez servítky v utorok ešte viac prepadla.

Slovenský televízny gigant pridáva do ponuky Netflix. Môžete ho získať úplne zadarmo

Vincze šokuje: Vyostruje boj proti Markíze, žiada od ľudí peniaze

Je to tu! Nová Teória veľkého tresku tesne pred nakrúcaním, máme prvú fotku!
