Markíza sa vracia

Úspešná jazda Jojky pokračovala aj v pondelok, keď v rebríčku pre cieľovú skupinu 12+ obsadila tri miesta v najlepšej päťke. Lídrom sa stala zábavná šou Inkognito, ktorú si pozrelo skoro pol milióna divákov, jej ďalšia epizóda však zaujala už len 309-tisíc divákov. Tretím programom bola kulinárska šou Bez servítky so sledovanosťou 281-tisíc divákov.  

Markíza mala dvoch zástupcov v najlepšej pätici. Seriál Mama na prenájom si nenechalo ujsť 396-tisíc divákov a film Jumanji 2: Ďalší level zase 226-tisíc divákov.  

Pozornosť v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa však obrátila na Markízu, ktorej programy získali v top päťke až tri miesta.

Najvyššie sa dostal seriál Mama na prenájom s 220-tisícmi divákov, úspešné boli aj filmy Jumanji 2: Ďalší level (179-tisíc divákov) a Zakleté pírko (154-tisíc divákov).

Jojkárske Inkognito obsadilo druhé miesto vďaka 212-tisícom divákov a šou Bez servítky získalo pozornosť 149-tisícov divákov.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Daniel Křetínský-(SPA), Image: 213036495, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, CNC - sport
Neprehliadnite

Francúzska mediálna spoločnosť Vivendi sa chystá predať časopis Gala