Pol milióna divákov a šesť pozícií pre Jojku

Absolútne najúspešnejším programom veľkonočného víkendu bola tanečná šou Let´s dance, ktorú si na obrazovkách Markízy nenechalo ujsť až 545-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. Druhé miesto obsadila relácia Nové bývanie so sledovanosťou 387-tisíc divákov a top trojka mala aj zástupcu verejnoprávnej RTVS, keď si šou Pečie celé Slovensko pozrelo 276-tisíc divákov.  

Televíziu Joj určite potešil aj počet umiestnených programov, keď priečky štyri až sedem patrili seriálu Einstein (271-tisíc divákov), relácii Na chalupe (261-tisíc divákov) aj filmom Hriešny tanec (216-tisíc divákov) a Predtým, ako som ťa spoznala (199-tisíc divákov). 

Jediným markizáckym zástupcom v tabuľke pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov bola tanečná šou Let´s dance, ktorá si pozrelo 256-tisíc divákov.

Šesť miest patrilo jojkárskym programom, pričom najvyššie sa dostalo Nové bývanie (189-tisíc divákov) a Einstein (189-tisíc divákov). Ďalej sa umiestnila relácia Na chalupe (144-tisíc divákov) a filmy Hriešny tanec (133-tisíc divákov), Predtým, ako som ťa spoznala (121-tisíc divákov) a Doba ľadová (100-tisíc divákov).