Jojka prebrala kormidlo

Kým štvrtok bol úspešný pre Markízu, v piatok obsadili tri miesta v najlepšej nespravodajskej päťke práve programy Jojky. Kulinársku šou Bez servítky si nenechalo ujsť 358-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+ a romantická komédia Návrh s hercami Sandrou Bullock a Ryanom Reynoldsom prilákala 311-tisíc divákov. Tretím úspešným programom bola snímka Múmia, ktorú sledovalo 174-tisíc divákov.  

Markizácke programy obsadili tretie a piate miesto, keď film Cesta na tajomný ostrov získal pozornosť 188-tisícov divákov a animovaný film Pripojení: Rodina na baterky si nenechalo ujsť 155-tisíc divákov. 

Podobný program si zvolila aj cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov. Prvé miesto patrilo romantickej komédii Návrh (186-tisíc divákov), druhé zaujala šou Bez servítky (177-tisíc divákov) a aj štvrté miesto patrilo jojkárskemu programu, a to filmu Múmia (131-tisíc divákov).

Darilo sa aj aj filmom, ktoré vysielala Markíza. Cesta na tajuplný ostrov získala 144-tisíc divákov, Pripojení: Rodina na baterky malo 127-tisíc divákov, Dora a stratené zlaté mesto sledovalo 104-tisíc divákov a Shrek Tretí si pozrelo len 94-tisíc divákov