Z dôvodu odchýlky neuvádzame trhové podiely programov ani celodenné trhové podiely televízií. 

Chladná Veľká noc ponúkla príležitosť pre televízie Markíza, Joj, RTVS a TA3 zaujať Slovákov sviatočným nespravodajským programom. Ktorý získal najväčšiu pozornosť? Pozrime sa na jednotlivé dni. 

Líderstvo seriálov z Markízy

Viac ako 420-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+ si vo štvrtok večer zaplo Markízu, aby si pozrelo epizódu dobového seriálu Dunaj, k vašim službám, ktorý sa vďaka nim dostal na prvé miesto rebríčka. Za sebou a s 57-tisícovým odstupom nechal konkurenčný seriál Nemocnica z produkcie Televízie Joj.  

Úspešný bol aj druhý markizácky seriál Mama na prenájom, ktorý si pozrelo 352-tisíc ľudí a nad hranicu 300-tisíc divákov sa dostala aj denná kulinárska šou Bez servítky, ktorá priniesla Jojke 317-tisíc divákov. 

Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov najviac pozerala programy, ktoré obsadili popredné miesta v rebríčku 12+.  

Najvyššie sa dostala epizóda seriálu Dunaj k vašim službám (212-tisíc divákov), nasledovala jojkárska Nemocnica (168-tisíc divákov) a za sebou nechala s 5-tisícovým rozdielom Mamu na prenájom.

Nad hranicu 100-tisíc divákov sa dostali ešte šou Bez servítky (151-tisíc divákov) a český krimiseriál Policie Modrava I. (117-tisíc divákov).