Tržby z mediálnych aktivít Joj Media House minulý rok historicky prvýkrát presiahli hranicu 200 milión eur, rast oproti minulému roku predstavoval 4,3 percenta. Podľa údajov z výročnej správy, prevádzkový zisk sa medziročne zdvojnásobil na úroveň 10,8 milióna eur a zisk pred započítaním úrokov, daní a odpisov (EBITDA) bez vplyvu štandardu o účtovaní lízingu (IFRS 16) dosiahol 27,6 milión eur.

Naďalej však skupinu držia v celkovej strate náklady na staršie úvery a úroky. Celková strata bola v roku 2019 vo výške viac ako osem milión eur. V priemere vlani skupina zamestnávala 804 pracovníkov. Na mzdách celkovo vyplatila viac ako 31,9 milióna eur.

Joj Media House, a.s., a dcérske spoločnosti (tis. eur)


Médiá Slovensko Médiá Česká republika Médiá Rakúsko Médiá Chorvátsko

2019 2018 2019 2018 2019 2018 2019 2018
Tržby zo služieb 105 091 103 783 54 147 46 069 31 306 31 384 11 792 12 330
Prevádzkové výnosy celkom 105 482 104 374 54 513 46 389 31 767 31 886 12 005 13 159
Prevádzkové náklady celkom 100 584 102 193 50 187 42 475 30 425 32 215 11 747 13 436
Zisk / strata z prevádzkovej činnosti 4 898 2 181 4 326 3 914 1 342 -329 258 -277
Zisk po zdanení -3 584 -6 071 -4 796 -825 288 -1 015 65 -517









PRAMEŇ: Výročná správa spoločnosti






Tržby skupiny pochádzajú z predaja vonkajšieho reklamného priestoru, mediálneho reklamného priestoru (TV, rádiá a noviny), z predaja služieb retransmisie, programových služieb a tržieb z predaja novín. Okrem Slovenska pôsobí skupina aj v Čechách, Rakúsku a Chorvátsku.

Podľa vyjadrenia predsedu predstavenstva Joj Media House Richarda Flimela vlaňajšie výdavky do reklamy medziročne stúpli, ale v dôsledku súčasnej pandémie neočakávajú rast aj v tomto roku.

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa