Tržby Joj Media House medziročne stúpli o 3,1 percenta. Prevádzkový zisk klesol na 5,5 milióna eur a celková strata predstavovala 8,4 milióna eur. Skupinu naďalej ťahajú podľa výročnej správy do straty finančné náklady na staršie úvery a úroky, no celkové zadlženie skupiny klesá.

Medziročne klesli Joj Media House bankové úvery a emitované dlhopisy. Zisk pred zdanením, úrokmi plus odpisy  (EBIDTA) skupiny dosiahla v roku 2018 26 miliónov eur.

Najvyššie tržby sú doma

V prevádzkovej oblasti vyplatil vlastník televízie Joj viac na mzdách, vyššie boli aj náklady na tvorbu televíznych a rozhlasových programov. Skupina mala vyššie aj odpisy, keďže investovala.

Vo finančnej oblasti 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa