Studené počasie cez víkend zrejme lákalo niektorých divákov, aby zostali doma v teple a pozreli si televízny program.

V rámci denných rebríčkov najúspešnejších nespravodajských programov by sme mohli predpokladať že tento jav stojí za úspechom dvoch repríz, a to šou 2 na 1, ktorú vysielala Televízia Markíza v sobotu pred obedom a sledovalo ju viac ako stotisíc divákov a tanečnej šou Let´s dance, ktorá nasledovala v programe a pozrelo si ju 93-tisíc divákov.

Zábavný piatok

Najlepšia trojica nespravodajských piatkových programov je prevažne zložená zo zábavných šou, pričom jediným zástupcom seriálov je Hranica z produkcie Televízie Joj, ktorý obsadil tretie miesto vďaka 162-tisíc divákom s trhovým podielom 14,2 percenta.

Na prvom mieste sa umiestnila šou Bez servítky, ktorá zaznamenala sledovanosť 220-tisíc divákov s trhovým podielom 25,8 percentam, vďaka čomu sa stala najúspešnejším piatkovým programom aj v celkovom dennom rebríčku.

Druhé miesto si zaistila zábavná šou Milujem Slovensko, ktorú vysielal Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS). Štátnu televíziu v tom čase sledovalo 203-tisíc ľudí s trhovým podielom 18,1 percenta.

Ultimátna sobota

Sledovanosť v sobotu počas hlavného vysielacieho času bola oproti piatku nižšia. Ani jednotka rebríčka seriál Ultimátum nedosiahol hranicu 200-tisíc sledujúcich divákov. Seriál si pozrelo 190-tisíc ľudí s trhovým podielom 16,3 percenta.

Druhé miesto obsadila relácia Smotánka, ktorá prilákala pred obrazovky TV Markíza 171-tisíc divákov s trhovým podielom 19,3 percenta.

Na tretie miesto sa dostal akčný film Equalizer 2, ktorý TV Markíza prispel sledovanosťou 170-tisíc divákov s trhovým podielom 16,5 percenta.

Tanečná nedeľa

Tanečná šou Let´s dance opäť zožala úspech, keď jej pokračovanie na TV Markíza sledovalo až 263-tisíc ľudí s vysokým trhovým podielom až 27,8 percenta.

O 66-tisíc divákov ďalej sa objavilo druhé miesto rebríčka, a to relácia Nové bývanie, ktorá priniesla TV Joj sledovanosť 197-tisíc ľudí s trhovým podielom čistých 19 percent.

Úspešným sa v nedeľu stal aj film Ford vs Ferrari, ktorý si pozrelo 178-tisíc divákov s trhovým podielom 19,4 percenta.

Letecký pohľad na administratívnu budovu Rosum v bratislavskom Ružinove, v ktorej sídli aj redakcia ekonomického týždenníka Trend.
Neprehliadnite

Marcová návštevnosť online médií priniesla zmenu: News and Media Holding prekonal Zoznam