Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu (31.5.) stal rodinný seriál Mama na prenájom. K televíznym obrazovkám prilákal 333-tisíc divákov. Za ním skončila kulinárska šou Bez servítky, ktorá si získala 239-tisíc ľudí.

Tretie miesto patrilo seriálu Tomáš a Diana. Patálie partnerského spolužitia si pozrelo 239-tisíc divákov. Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) si pripomenul zosnulú herečku Milku Zimkovú vysielaním filmu ...kone na betóne. Sledovalo ho 223-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa druhý diel seriálu Tomáš a Diana, ktorý si pozrelo 222-tisíc divákov.

V nespravodajskom rebríčku pre obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov sa najvyššie umiestnila Mama na prenájom s vysokým trhovým podielom 32,5 percenta. Druhá a tretia priečka patrili seriálu Tomáš a Diana. Dve epizódy si z koláča trhového podielu ukrojili 18,5 a 17,2 percenta.

Šou o varení Bez servítky sa dostala na štvrté miesto s 24,9-percentným trhovým podielom. Rebríček top najsledovanejších nespravodajských programov dopĺňa slovenský film ...kone na betóne. Z trhového podielu získal 11,9 percenta.

Markíza Group v stredu získala 30,6 percenta celodenného trhového podielu, Joj Group mala 19,7 percenta, RTVS získala 11,7 percenta a spravodajská TA3 mala 1,6 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Lesana Krausková ako seriálová Alenka
Neprehliadnite

Dunaj, k vašim službám mal takmer pol milióna divákov, Nemocnica zaostala o státisíce