Medzinárodný festival reklamy v Kyjeve KIAF uzavrel svoj 24. ročník, do ktorého prihlásili svoje práce aj slovenské agentúry Istropolitana Ogilvy a This is Locco. Cenu Grand Prix si odniesla domáca Saatchi &Saatchi Ukraine. 

Kampaň Prežili od Istropolitana Ogilvy pre klienta Magna získala trikrát striebro a trikrát bronz.  

Jedno striebro a štyrikrát bronz si odniesla aj kampaň Hlas Nastenky: Zastavme ruské rozprávky, ktorú vytvorila agentúra This is Locco pre klienta Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku 

Cenu Grand Prix odovzdali agentúre Saatchi & Saatchi Ukraine a jej Kolede pre charitu, ktorá bola vytvorená pre klienta Ministerstvo zahraničných vecí Ukrajiny, mimovládna organizácia Brand Ukrajine, Nadácia Oleny Zelenskej. 

Istropolitana Ogilvy - kampaň Prežili

This is Locco - kampaň Hlas Nastenky: Zastavme ruské rozprávky

Saatchi & Saatchi Ukraine – Koleda pre charitu 

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Contedy
Neprehliadnite

Z Content agency sa stáva Contedy a prináša viacero zmien