RTVS zverejnila prieskum Actly minulý týždeň vo štvrtok. Ako uvádza na svojom webe, agentúra zisťovala aj názory ľudí na 19 rôznych tém vrátane preferencií politických strán a účasti vo voľbách.

Radu zaujímalo, prečo sa RTVS obrátila práve na túto agentúru. Členka Dóra Hushegyiová sa zaujímala o presah tohto prieskumu do iných médií. „Chcela by som upozorniť, že tie výsledky nikto neprebral. Každý, kto to momentálne sleduje, uvádzal, že ide o agentúru, ktorá sa takýmito výskumami nezaoberá,“ upozornila.

Vybrali ju, lebo nie je často citovaná

J. Rezník agentúru aj prieskum bránil. Vysvetlil, že záujem bol priniesť dáta od inej agentúry, ktorá nie je jednou z najčastejšie citovaných.

„Neviem, či sa tým zaoberala alebo neozaoberala, alebo či to vedia tí, čo to kritizujú. Výstupy tejto agentúry sme začali prvýkrát promovať už v júni, v júli a vtedy to bolo v poriadku. My nemáme nijaký záujem, nijakým spôsobom prezentovať čokoľvek, čo v tej agentúre vyjde. Kritérium je, že to musí byť absolútne objektívne,“ tvrdil J. Rezník.

Actly okrem toho považuje 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa