Talentové šou zviedli súboj

Hlavný vysielací čas v nedeľu ovládla cukrársko-pekárska šou Pečie celé Slovensko, ktorú sledovalo 442-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Druhú priečku obsadila politická relácia Na telo, kde diskusiu medzi Jurajom Krúpom, Matúšom Šutajom Eštokom a Jurajom Šeligom sledovalo 371-tisíc divákov.

Nad 300-tisíc sa ešte dostali programy Nové bývanie (365-tisíc divákov), Česko Slovensko má talent (344-tisíc divákov), Tvoja tvár znie povedome (320-tisíc divákov) a politická relácia O 5 minút 12 (308-tisíc divákov), kde diskutovali Michal Šípoš a Juraj Blanár.

Rozdiel desatina percenta

Cieľová skupina 12 si však zvolila iný program a medzi najsledovanejšie tak patrí talentová šou Česko Slovensko má talent s trhovým podielom 22,6 percenta. Na krk jej v rebríčku dýcha súťaž Pečie celé Slovensko s 19 percentami trhového podielu a tretie miesto si obsadil jojkársky program Nové bývanie s 21,5-percentným trhovým podielom. Politická diskusia Na telo získala 27,3 percenta a O 5 minút 12 len 18,2 percenta trhového podielu.

V celkovom hodnotení trhového podielu počas celého dňa je veľmi zaujímavá situácia. Skupina Markíza sa stále drží medzi najúspešnejšími s trhovým podielom 24,1 percenta, ale Skupina Joj ju dohnala až na 24 percent trhového podielu. Verejnoprávna RTVS si polepšila na 12,1 percenta a spravodajská TA3 na dve percentá trhového podielu.

Ďalšie dôležité správy

Táňa Pauhofová v novom markizáckom seriáli Výnimočná Nikol.
Neprehliadnite

Výnimočná Nikol stratila na Nemocnicu státisíce divákov, úspech zožala aj reality šou Farma