Víkendový program bol bohatý na rôzne televízne žánre. Pozrime sa, ktorým sa darilo najviac.
Piatkovému hlavnému vysielaciemu času dominovala zábavná relácia Milujem Slovensko. RTVS v cieľovej skupine 12+ prilákala 424-tisíc divákov. Kulinársku šou Bez servítky sledovalo 363-tisíc ľudí.
Seriál Mama na prenájom skončil na tretej priečke. Videlo ho 359-tisíc divákov. Magazín Reflex prilákal k televíznym obrazovkám 265-tisíc ľudí. Top päť najsledovanejších programov uzatvára gastronomický cestopis Cestou necestou, ktorý si pozrelo 248-tisíc divákov.
Obchodne dôležitá cieľová skupina vo veku 12 až 54 rokov si zvolila iné poradie rebríčka. Najvyššia sledovanosť patrila kulinárskej šou Bez servítky, ktorá získala 25,6 percenta. Milujem Slovensko malo 19,4-percentný trhový podiel.
Tretie miesto si vyslúžila Mama na prenájom, získala 23 percent. Štvorkou v rebríčku sa stala šou Ruža pre nevestu s trhovým podielom 16,1 percenta. Top päť najsledovanejších programov uzatvára gastronomický cestopis Cestou necestou, ktorý získal 16,5 percenta trhového podielu.
V rámci celodenného trhového podielu mala Markíza Group 31,3 percenta, Joj Group získala 22,1 percenta, RTVS mala takmer 13 percent a spravodajská TA3 dosiahla 1,š percenta trhového podielu.