Nikto nie je dokonalý sa do programovej štruktúry Joj vracia od 18. septembra, v tomto roku zatiaľ televízia vysielala len reprízy.
Program dostane priestor opäť vo „svojom“ slote v utorok o 20:35, vyhradených má takmer 90 minút. O 22.00 bude po ňom nasledovať seriál Ministri.
Joj informuje o zmenách, ktorými relácia prešla. Po novom sú ankety nahrávané aj v Česku. Mení sa aj hra hostí – doteraz tipovali, koľko zaznie správnych odpovedí, odteraz budú hádať po pozretí slovenskej ankety, či zaznel v českých uliciach rovnaký, menší alebo väčší počet správnych odpovedí a koľko.
V každom vydaní bude český aj slovenský hosť – v prvej septembrovej časti Zdena Studenková a Osmany Laffita. Český hosť bude vyberať najvtipnejšiu odpoveď zo Slovenska a naopak.
Novými moderátormi Nikto nie je dokonalý sú Marián Čekovský a Martin Dejdar, ktorí vymenili dvojicu Junior a Marcel. V štúdii pribudol klavír, na ktorom bude hrať M. Čekovský.
Zosilnený česko-slovenský rozmer môže naznačovať, že program sa začne vysielať aj u susedov. Joj to zatiaľ nepotvrdila. „Zatiaľ budeme vysielať Nikto nie je dokonalý iba na Jojke na Slovensku,“ reagovala hovorkyňa televízie.
Joj má pri viacerých formátoch osvedčenú spoluprácou s českou Primou, s ktorou koprodukuje aj aktuálnu sériu Česko Slovensko má talent.
Prima už v minulosti Nikto nie je dokonalý vysielala – vlastnú verziu programu s Jiřím Krampolom stopla po 15 rokoch v roku 2013. Reláciu v 90. rokoch aj na Prime rozbiehal slovenský autor formátu (Aj múdry schybí) Oliver Andrásy, no následne televízia reláciu upravila a začala ju vyrábať vo vlastnej réžii. O. Andrásy Primu obviňoval, že formát ukradla.
Podľa slovenského originálu napokon šou už ako licencovaný formát začala v roku 2014 vysielať iná česká televízia – Barrandov – pod názvom Nikdo není perfektní.
Joj má Nikto nie je dokonalý od roku 2017, relácia prešla na komerčnú televíziu po štyroch rokoch vo verejnoprávnej RTVS. V minulosti bežala dlhoročne na Markíze.
Na Joj šou dosahovala vlani na jeseň nadpriemerné výkony hlavne v širšej cieľovke 12+. Priemer u univerzálneho publika vrátane silvestrovskej časti bol 409-tisíc divákov (share 20,1 %). V mladšej cieľovke 12 -54 program sledovalo v priemere 188-tisíc divákov (17,6 %).