Hlavný vysielací čas vo štvrtok ovládol seriál Nemocnica, ktorý pritiahol pred televízne obrazovky 353-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Televíziu Joj potešila aj vyššia sledovanosť politickej diskusnej relácie Na hrane, ktorá sa dostala do top päťky s 237-tisícmi sledujúcich divákov.

Konkurenčná Televízia Markíza mala v najlepšej pätici až troch zástupcov. Najvyššie sa dostal seriál Mama na prenájom (330-tisíc divákov), za ňou nasledoval seriál Odznak Vysočina II. (253-tisíc divákov) a piate miesto zaznamenal krimiseriál Policie Modrava II. (229-tisíc divákov).

Do rebríčka sa dostali aj programy verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska, a to Hit roka (194-tisíc divákov) a vedomostný Duel (162-tisíc divákov).

Tesný súboj sa odohral v obchodne dôležitej cieľovej skupine vo veku 12 až 54 rokov, kde prvé miesto obsadila Mama na prenájom so 147-tisícmi divákov a 31,5-percentným trhovým podielom. Za sebou nechala jojkársku Nemocnicu, ktorú sledovalo 145-tisíc divákov s 20,6-percentným trhovým podielom.

Do najlepšej pätice programov sa dostali aj seriál Odznak Vysočina II (15,7 percenta trhového podielu), kulinárska šou Bez servítky (23,8 percenta trhového podielu) a epizóda Policie Modrava II. (20,1 percenta trhového podielu).

Za celý štvrtok sa najviac darilo skupine Markíza, ktorá získala 33,1-percentný trhový podiel, nasleduje Joj Group s 22,4 percentami, RTVS bola pod desiatimi percentami a spravodajská TA3 mala 1,1 percenta celodenného trhového podielu.

Ďalšie správy z Mediálne.sk

Budova Rosum, News and Media Holding
Neprehliadnite

News and Media Holding sa vrátil do čela rebríčka online návštevnosti a s najvyšším náskokom