Zaujali programy slovenskej produkcie

Medzi nespravodajskými reláciami kategórie 12+ sa najvyššie umiestnil Čas nadejí, ktorú si pozrelo 532-tisíc divákov. Viac ako 300-tisíc ľudí videlo reláciu Nové bývanie.

Mahuliena, Zlatá panna prilákala k televíznym obrazovkám 315-tisíc ľudí. Vysoko sa v rebríčku umiestnili aj Rozprávky bratov Grimmovcov: Zlatá priadka (278-tisíc) a Mastičkár, ktorého sledovalo 269-tisíc divákov.

Najvyššie sa v kategórii 13 až 55 umiestnil Čas nadejí. Získal 21 percent trhového podielu. Nasledoval Aquaman s 19,5 percentami trhového podielu a Nové bývanie s 18,4-percentami.

Hlas lásky si z koláča trhového podielu ukrojil 16,9 percenta. Top päť najsledovanejších programov dopĺňa FIF Štúdio (17,3 percenta).

Za celý deň získala Skupina Markíza 27,2 percenta trhového podielu, Joj Group mala 29 percent, RTVS mala 14 percent a spravodajská TA3 0,7 percenta trhového podielu.

Ďalšie správy na Mediálne.sk

Na vrchol skaly sa Nemec s Holým nemuseli šplhať. V skutočnosti stačilo, aby preliezli z druhej skaly!
Neprehliadnite

Česká klasika sa vyšplhala na vrchol rebríčka, v top päť bol aj Reflex