Markizácky Sľub je divácky megahit. Podvečerný seriál každý deň láka státisíce divákov a ostatné týždne sú pre televíziu doslova žatvou, keďže sledovanosť začala naberať rekordné rozmery. Minulý týždeň Sľub prekonával až extrémne rekordy a svojím výkonom opakoval výkon Oteckov v časoch ich najväčšej slávy pred piatimi rokmi. Opäť sa však ukázalo, že jeden deň v týždni je pre Sľub slabým miestom.
Piatok pokazil zbesilý týždeň Sľubu, keď sledovanosť nečakane klesla. Vzniká tak zaujímavá situácia, ktorá sa stala už viackrát. Záver týždňa seriálu akosi nesvedčí. Čo sa stalo? Minulý pondelok Sľub v cieľovej skupine 14-56 zaznamenal 9 % sledovanosť s 36,1 % trhovým podielom, o deň neskôr prišiel absolútny rekord, keď seriál uhral až 9,4 % sledovanosť s totálne rekordným 39,6 % podielom na trhu.
V stredu Sľub pokračoval vo víťaznom ťažení. V mladšom publiku uhral 8,2 % sledovanosť s 38,9 % trhovým podielom. Vo štvrtok si Sľub opäť siahol na 9 % sledovanosť a 37,9 % trhovým podielom. No v piatok prišiel nečakaný prepad na 7,7 % sledovanosť s 34,7 % trhovým podielom. Sľub si však naďalej udržal viac ako 30 % podiel na trhu.

Sľub odhaľuje tajomstvá zákulisia: Pozrite si exkluzívnu galériu z nakrúcania a ateliérov
V cieľovej skupine 12+ Sľub si takisto celý týždeň udržiaval nadpriemerne vysokú sledovanosť. V pondelok si seriál celkovo pozrelo 529-tisíc divákov, v utorok 536-tisíc, v stredu 504-tisíc, vo štvrtok 530-tisíc a v piatok Sľub nečakane klesol na 469-tisíc divákov.
Zaujímavosťou je, že Sľub počas utorkov a štvrtkov, keď sa vysiela aj Dunaj, tak v mladšom publiku prekonal v mladšej cieľovke aj svojho večerného seriálového partnera. V celkovom publiku si však Dunaj stále držal pozíciu jednotky na trhu.

Sulík opäť v kuchyni, no bez diváckeho apetítu: Bez servítky sa prepadlo

Neuveríte, akú legendárnu tvár ulovila Markíza: Takto ste ju ešte nevideli!

Nazreli sme do zákulisia Na nože: S týmto sa musí Martin Novák vysporiadať počas nakrúcania
