Za nami je ďalší septembrový víkend plný rôznych televíznych programov. Divácky záujem si však získali viaceré šou, od zábavných cez talentové až po vzdelávacie.
Pozrime sa na jednotlivé dni:
Zaujímavá situácia
V piatok sa udiala počas hlavného vysielacieho času zaujímavá situácia, ktorú je vidieť na prvých troch miestach rebríčka pre cieľovú skupinu 12+. Do súboja prišli tri najúspešnejšie programy troch rôznych televízií.
Najúspešnejší však bol program Televízia Markíza, ktorá vysielala reality šou Farma so sledovanosťou 303-tisíc divákov. Tesne za ňou sa umiestnila šou Milujem Slovensko, ktorú pozeralo 299-tisíc divákov na verejnoprávnom Rozhlase a televízie Slovenska. Tretie miesto obsadil komediálny seriál Hranica, ktorý priniesol Televízii Joj 282-tisíc divákov.
Nad 200-tisíc divákov sa dostali aj programy Bez servítky (224-tisíc divákov) a Susedské prípady (203-tisíc divákov).
Rodinné prípady s najvyšším trhovým podielom
Podobné zloženie majú aj top pozície v rebríčku pre cieľovú skupinu 12 až 54 rokov. Avšak najvyšší trhový podiel z top desiatky nespravodajských programov získali Rodinné prípady, a to až 25,6 percenta.
Z najlepšej trojice mala najvyšší trhový podiel reality šou Farma, a to 18,6 percenta, Hranica získala 15,8 percenta a šou Milujem Slovensko 14,9 percenta.