Televízii Joj sa posledné dni darilo, keďže viacero jej programov sa dostalo medzi trojicu najúspešnejších, rovnako ju môže tešiť aj prvenstvo v utorkovom celkovom trhovom podieli, ktorým prekonali konkurenčnú Televíziu Markíza.
Len jediná Markíza medzi Jojkami
Jednoznačným lídrom celkového aj nespravodajského rebríčka v utorok sa stal seriál Nemocnica, ktorý priniesol TV Joj sledovanosť 263-tisíc divákov s trhovým podielom 25,1 percenta.
Pozíciu televízie posilnila aj šou Bez servítky, ktorá obsadila druhé miesto. Jojku v tom čase pozeralo 170-tisíc divákov s trhovým podielom 26,2 percenta.
Jediným zástupcom konkurencie v Top 3 rebríčka bola šou Svadba na prvý pohľad 3, ktorú vysielala TV Markíza. Ostatné pokračovanie si pozrelo 151-tisíc divákov s trhovým podielom 14,8 percenta.
Do rebríčka sa dostal aj program verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska, keď nemecký seriál Lekárka z ostrova zaujal 65-tisíc ľudí s trhovým podielom 6,3 percenta.
Zmena pozícií
Najúspešnejším programom v stredu sa stal seriál Svätý Max, ktorý si na TV Markíza pozrelo 182-tisíc divákov s trhovým podielom 17,7 percenta.
Komediálny seriál Hranica od konkurenčnej Jojky nestačil na prvé miesto, keď zaujal len 164-tisíc ľudí s trhovým podielom 15,8 percenta.
Televíziu však musí tešiť fakt, že nielen druhé, ale aj tretie miesto rebríčka patrí jej programom. Vďaka sledovanosti 153-tisícom divákov uzatvorila najlepšiu trojicu šou Bez servítky, ktorá dosiahla vysoký trhový podiel, a to až 24,1 percenta.