Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom v cieľovej skupine 12 až 54 rokov sa v utorok stal seriál Nemocnica. Televíziu Joj v tom čase sledovalo 240-tisíc divákov s trhovým podielom 22,1 percenta.

Do najlepšej trojice sa dostala aj Svadba na prvý pohľad III, ktorú vysielala konkurenčná Televízia Markíza. Šou prilákala pred televízne obrazovky 205-tisíc ľudí s trhovým podielom 19,8 percenta.

V úspešnom ťažení pokračuje aj šou Bez servítky, ktorá v dennom rebríčku obsadila tretie miesto. TV Joj prispela sledovanosťou 186-tisíc divákov s trhovým podielom 22,7 percenta.

Letecký pohľad na administratívnu budovu Rosum v bratislavskom Ružinove, v ktorej sídli aj redakcia ekonomického týždenníka Trend.
Neprehliadnite

Marcová návštevnosť online médií priniesla zmenu: News and Media Holding prekonal Zoznam