Prípravy na vianočné sviatky spríjemňujú aj programy slovenských televízií. Ktoré patrili k tým najúspešnejším v pondelok a v utorok?
Rozdiel 210-tisíc divákov
Najvyššiu sledovanosť v pondelok získal seriál z medicínskeho prostredia Druhá šanca II., ktorý priniesol Televízii Markíza až 563-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+. O viac ako 200-tisíc divákov menej si pozrelo ďalšiu epizódu kulinárskej šou Bez servítky, ktorej patrí druhé miesto v rebríčku. Najlepšiu trojicu uzatvára zábavná relácia Inkognito, ktorú si nenechalo ujsť 274-tisíc divákov.
Svojich fanúšikov si zachovali aj programy ako vedomostný Duel (262-tisíc divákov), relácia Reflex (248-tisíc divákov), Rodinné prípady (233-tisíc divákov) a súťaž Riskuj! (210-tisíc divákov).
Poradie v prípade obchodne dôležitej cieľovej skupiny vo veku 12 až 54 rokov vedie seriál Druhá šanca II s vysokým trhovým podielom až 32,5 percenta. Šou Bez servítky získala druhé miesto a 23,8-percentný trhový podiel a Jojku rozhodne teší aj výsledok relácie Inkognito s 12,8-percentným trhovým podielom a tretím miestom.
Pondelková nespravodajská top desiatky však ukázala aj viacero ďalších úspešných programov, ktoré získali vyššie trhové podiely. Patria k nim Rodinné prípady (15,9, percenta, 17,4 percenta a 25,9 percenta), relácia Reflex (19,1 percenta), film Román pre ženy (21,2 percentá) či súťaž Riskuj! (15,9 percenta).
Celkovo sa darilo skupine Markíza, ktorá získala 34,1-percentný trhový podiel, Joj Group patrilo 22,5 percenta, RTVS klesla pod 10 percent a TA3 mala 1,7 percenta.