Tretí novembrový piatok a sobota patrila najmä zábavným šou, ktoré dosahovali vysoké čísla sledovanosti. Pozrime si výsledky:
Štyri programy nad hranicou 200-tisíc divákov
Najsledovanejším nespravodajským piatkovým programom sa stala kulinárska šou Bez servítky, ktorú si na obrazovkách Televízii Joj pozrelo až 399-tisíc divákov cieľovej skupiny 12+.
Veľmi tesne za ňou skončila ďalšia epizóda reality šou Farma, ktorá prispela konkurenčnej Televízii Markíza 391-tisícmi divákov. Nad hranicou 300-tisíc sa ešte udržala aj šou Milujem Slovensko z produkcie verejnoprávneho Rozhlasu a televízie Slovenska.
Svoj úspech si udržali aj programy ako komediálny seriál Hranica (263-tisíc divákov), relácia Reflex (250-tisíc divákov), vedomostný Duel (244-tisíc divákov) a Rodinné prípady (206-tisíc a 200-tisíc divákov).
Aj obchodne dôležitú cieľovú skupinu vo veku 12 až 54 rokov prilákali pred televízne obrazovky zábavné šou a s veľmi tesným rozdielom sa lídrom nespravodajskej tabuľky stala šou Bez servítky s 29,6-percentným trhovým podielom. Na druhom mieste bola markizácka Farma s 22,4-percentným trhovým podielom a tretie miesto obsadila šou Milujem Slovensko s trhovým podielom 14,7 percenta.
K ďalším program s vyšším trhovým podielom patria relácia Reflex (18,1 percenta), Rodinné prípady (20,6 percenta) či film Mrcha učiteľka (18,2 percenta).
Celkovo za piatok získala skupina Markíza 29,5 percenta trhového podielu, Joj Group 24,8 percenta, RTVS patrí 10,3 percenta a spravodajská TA3 mala 2,4 percenta.