Markíza podporuje Televízne noviny novou imidžovou kampaňou

Televízia Markíza spustila od 1. novembra 2012 novú imidžovú kampaň na podporu svojej hlavnej spravodajskej relácie - Televízne noviny.

V jej self-promo blokoch sa začali objavovať dva imidžové spoty na tému Domov a Svet.

"Prostredníctvom emócií zdôrazňujú hlavný cieľ spravodajstva - priniesť divákom čo najširšiu paletu celospoločensky podstatných a zaujímavých tém a ponúknuť im komplexný prehľad informácií z domova a zo sveta," uviedlo ku kreatívnemu konceptu kampane PR oddelenie TV Markíza.

"Rozhodne sa chceme viac priblížiť divákovi. Chceme byť zrozumiteľnejší a lákavejší. Chceme zlepšiť obsah a modernizovať formu. Tak, aby sme posilnili líderstvo a zároveň kvalitu správ,“ vysvetlil šéf spravodajstva Henrich Krejča.

Imidžové spoty vytvorilo kreatívne oddelenie TV Markíza pod vedením Romana Kettnera.

Markíza v súvislosti s Televíznymi novinami naďalej používa slogan "Život naživo", ktorý predstavila začiatkom roku 2010. Tento rok ho prebrala aj sesterská česká televízia Nova.

Televízne noviny prechádzajú od Krejčovho októbrového nástupu na post šéfa spravodajstva výraznými zmenami, ktoré vyplynuli z ich klesajúcej sledovanosti. Začali sa na ne totiž doťahovať konkurenčné Noviny TV Joj, ktorým sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 pravidelne darilo získavať pre seba status najsledovanejšieho hlavného spravodajstva na trhu.

Krejča zaviedol väčšiu interakciu medzi moderátorskými dvojicami a zmenil ich štýl vystupovania, spravodajské príspevky majú bulvárnejší charakter, prepájajú ich rôzne nové dynamické predely.

Od novembra sa Markíza v Televíznych novinách rozhodla vrátiť k systému dvoch moderátorských dvojíc, s Karolom Farkašovským ukončila spoluprácu a Miriam Šmahel Kalisovú presunula do Televíznych novín o 17:00 a do Nočných Televíznych novín.

Zmeny už počas októbra priniesli efekt, keď Televízne noviny začali opäť vo väčšine prípadov víťaziť nad Novinami TV Joj a niekoľkokrát sa stali v 12-54 aj najsledovanejším programom na trhu.