Česká televízia Nova podporuje svoju hlavnú spravodajskú reláciu Televizní noviny imidžovou kampaňou s rovnakým sloganom, aký používala aj sesterská Markíza na Slovensku - "Život naživo".
"Príbehy, ktoré počujete na vlastné uši. Veci, ktorých sa môžete sami dotknúť. Kauzy, ktorých ste súčasťou. Ľudia, ktorých skutočne stretávate. Svet, ktorý je všade okolo nás. Taký je život naživo, také sú Televizní noviny," hovoria postupne redaktori spravodajstva vo viac než polminútovom spote podfarbenom hudbou skupiny Faithless, ktorý Nova aktuálne nasadila do vysielania.
Markíza spustila veľkú kampaň na podporu Televíznych novín s rovnakým sloganom už začiatkom roku 2010. Vytvorila ju pre ňu dvorná reklamná agentúra Creative Department. Neskôr ju ešte raz zopakovala. Po prvýkrát ju nasadila v čase po zrušení relácie Dnes a reštrukturalizácii svojej spravodajskej hodiny, keď sa na základe klesajúcej sledovanosti rozhodla opäť využívať iba značku Televízne noviny.
Kampaň mala Televízne noviny predstaviť ako "najucelenejšiu, najobjektívnejšiu a najsledovanejšiu spravodajskú značku" a priblížiť ju aj mladšiemu divákovi. Na rozdiel od Novy postavila Markíza svoju kampaň na tvárach moderátorov Televíznych novín, nie na redaktoroch.
"Osvedčené marketingové postupy zdieľame v rámci pracovných skupín naprieč celou skupinou CME tak, ako je to pre spoločnosti pôsobiace na viacerých trhoch bežné," povedala pre Mediálne.sk k zhode sloganov Marie Fianová z oddelenia PR a komunikácie TV Nova. Kampaň podľa nej vystihuje podstatu Televizních novin. "Sú to životy našich divákov, ktoré im naživo prinášame každý deň od 19:30," dodala.
Televizní noviny sú najsledovanejšia spravodajská relácia na českom trhu s výrazným odstupom od konkurencie. Minulý týždeň sa jej ratingy v cieľovej skupine 15+ pohybovali od 13 do 16 %, čo predstavuje 1,2 až 1,4 milióna divákov. Ratingy konkurenčnej relácie Zprávy FTV Prima na stanici Prima Family sa pohybovali okolo 10 % a najúspešnejšie Události na verejnoprávnej ČT 1 za celý týždeň zaznamenali hodnotu ratingu 6,6 %.
Na Slovensku sa na Televízne noviny na Markíze začali doťahovať konkurenčné Noviny TV Joj, ktorým sa v poslednom čase v strategickej cieľovej skupine 12-54 pravidelne darí získavať pre seba status najsledovanejšieho hlavného spravodajstva na trhu.