Najsledovanejším nespravodajským televíznym programom sa v stredu stala šou Na nože II, ktorá pritiahla pred televízne obrazovky 431-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12+. Dvojkou v rebríčku sa stala Mama na prenájom, ktorú si pozrelo 315-tisíc divákov. Do rebríčka sa dostal aj kulinárska šou Bez servítky s 304-tisícmi sledujúcich divákov.
Darilo sa aj kriminálne Vraždy na planine Laval, ktorú si zaplo 243-tisíc divákov, ako aj magazínu Reflex s 241-tisícmi divákov.
Podobné poradie sa objavilo aj v rebríčku pre cieľovú skupinu vo veku od 12 do 54 rokov. Šou Na nože II získala 35,8-percentný trhový podiel, kulinárska šou Bez servítky mala o takmer 8 percent menej.
Vyšší trhový podiel si zachovali aj Mama na prenájom (25 percent) či magazín Reflex (26,9 percenta). Trhový podiel seriálu Prokurátorka padol pod 20 percent.
Skupina Markíza získala za celý deň 38,1 percenta trhového podielu, Joj Group mala 21,2 percenta, RTVS bola tesne pod 10 percentami a TA3 si vyslúžila 2,1 percenta.