RTVS pripravila pre zadávateľov reklamy k hokejovým majstrovstvám sveta špeciálnu ponuku. So záujemcami o kampane v televízii rokovala podľa iných podmienok, ako bežne počas roka.
Ide o najdopytovanejší inzertný priestor vo vysielaní RTVS, reklamu vo verejnoprávnej televízii či rádiu počas roka výrazne limituje zákon. Naopak pri športových prenosoch sú povolené výnimky ako napríklad prerušovanie prenosu počas tretín brejkami.
„Reklamný priestor vytvorený pre priame prenosy hokejových zápasov, vysielaných na Jednotke a Dvojke, je v tejto chvíli vypredaný na 100 percent,“ hovorí pre Mediálne.sk Igor Slanina, riaditeľ spoločnosti Media RTVS, ktorá predáva reklamný priestor telerozhlasu.
Od Škody po St. Nicolaus
MS v hokeji pritom ťahajú záujem inzerentov vo všeobecnosti a profitovať z neho budú aj komerčné televízie.
Markíza napríklad v máji, keď sa MS konajú, zvýšila
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?