RTVS predáva reklamu na rozdiel od komerčných staníc v širšej cieľovke skupine 12+. Legislatíva upravuje podiel reklamy vo vysielaní televíznych okruhov na 0,5 percenta, ďalšie dve percentá môžu byť vyhradené pre telenákup.

V prípade rozhlasu je zákonný limit tri percentá. Reklama v prípade RTVS zároveň nemôže prerušovať programy.

Mimo týchto obmedzení sú komerčné prvky viazané na športové či kultúrne podujatia, kde ich odvysielanie podmieňuje získanie licenčných práv. V takom prípade je maximálny prípustný podiel reklám určený na 15 percent denného vysielacieho času.

Trojpercentná inflácia 

RTVS v budúcom roku upraví základné CPP (cena za jeden ratingový bod) v televízii na 800 eur. Aktuálna hodnota bola 790 eur, ide tak len o mierny nárast.

Rovnaké zvýšenie sa týka aj 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa