RTVS predáva reklamu na rozdiel od komerčných staníc v širšej cieľovke skupine 12+. Legislatíva upravuje podiel reklamy vo vysielaní televíznych okruhov na 0,5 percenta, ďalšie dve percentá môžu byť vyhradené pre telenákup.
V prípade rozhlasu je zákonný limit tri percentá. Reklama v prípade RTVS zároveň nemôže prerušovať programy.
Mimo týchto obmedzení sú komerčné prvky viazané na športové či kultúrne podujatia, kde ich odvysielanie podmieňuje získanie licenčných práv. V takom prípade je maximálny prípustný podiel reklám určený na 15 percent denného vysielacieho času.
Trojpercentná inflácia
RTVS v budúcom roku upraví základné CPP (cena za jeden ratingový bod) v televízii na 800 eur. Aktuálna hodnota bola 790 eur, ide tak len o mierny nárast.
Rovnaké zvýšenie sa týka aj
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?